Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie

27-300, Lipsko, Huta 3

tel./fax: 48 377 10 26

E-mail: sosw_huta@poczta.onet.pl

Przejdź do strony głównej

Czwartek, 02 maja 2024

Nabór na wolne stanowisko: kierownik administracyjno-gospodarczy

Nabór na wolne stanowisko: kierownik administracyjno-gospodarczy

Nabór na wolne stanowisko: kierownik administracyjno – gospodarczy

Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie

 

1.       Adres jednostki:

Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie,  Huta 3, 27-300 Lipsko.

 2.       Określenie stanowiska urzędniczego: kierownik administracyjno – gospodarczy

Wymiar czasu pracy: pełny etat

 3.       Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym (zgodnie z art. 6 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458

z późn. zm.)

a)       o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

- posiadają obywatelstwo polskie,

- maja pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełnych praw publicznych,

- nie były prawomocnie skazane: za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 4.       Wymagania niezbędne: wyższe magisterskie – preferowane administracyjne z co najmniej 6-letnią praktyką zawodową.

 5.       Wymagania dodatkowe:

- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet),

- znajomość obsługi programu Vulcan Optivum „Kadry i Płace”,

- znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych,

- znajomość przepisów Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych aktów regulujących funkcjonowanie Ośrodka,

- dyspozycyjność,

- poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, terminowość i sumienność,

- umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,

-  doświadczenie w pracy i relacjach z dziećmi o różnym stopniu niepełnosprawności intelektualnej.

 6.       Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Ośrodka. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku
z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, bez windy. Stanowisko pracy w pomieszczeniu dostosowanym dla wózków inwalidzkich.  Łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, zlokalizowana na parterze budynku.

 7.       Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ośrodku
(w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) wynosił mniej niż 6%.

 8.       Warunki pracy i płacy: ok. 2600 zł brutto, dodatki wynikające z regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych.

 9.       Zakres obowiązków:

- kierowanie oraz nadzór nad pracą podległego personelu, określanie zadań w formie zakresu czynności i harmonogramu prac,

- przygotowywanie planu urlopów wypoczynkowych, grafików, zakresu prac w czasie przerw
w nauce (ferie zimowe, przerwa wakacyjna) dla pracowników administracyjno – obsługowych,

- prowadzenie spraw związanych z remontami, naprawami, nagłymi awariami,

- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników administracyjno – obsługowych (karty pracy, kartoteki urlopowe, listy obecności),

- prowadzenie książki obiektów,

- dbałość o terminowe przeglądy techniczne obiektów, urządzeń i sprzętów w tym sprzętu przeciw pożarowego,

- nadzór nad prawidłową eksploatacją pojazdów samochodowych, prowadzenie książek eksploatacji pojazdów w tym rozliczanie zużycia paliwa pojazdów zgodnie z ustaloną norma zakładową,

- realizowanie zakupów wyposażenia materiałowego oraz środków ochrony indywidualnej,

- przygotowywanie umów z gminami z wyliczeniem kosztów za dowozy uczniów,

- sporządzanie wykazów kosztów żywienia wychowanków, wystawianie not obciążeniowych dla GOPS-ów i innych jednostek, rodziców, opiekunów,

- wypełnianie zadań wynikających z przepisów o ochronie środowiska, głównie naliczanie opłat, sporządzanie sprawozdań z korzystania ze środowiska, z zużycia wody, z ilości odprowadzonych ścieków oczyszczonych, osadu wytworzonego w przydomowej oczyszczalni ścieków oraz szlaki
i popiołów,

- terminowe zlecanie wykonywania badań ścieków oczyszczonych, badań wody i innych badań środowiska na stanowiskach pracy,

- wystawianie kart zużycia opału w kotłowni,

- kontrola dokumentacji Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP),

- zatwierdzanie dokumentów związanych z żywieniem w stołówce (jadłospisy, raporty żywieniowe),

- prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników w ramach prac interwencyjnych, staży pracy. Sporządzanie wniosków o zwrot kosztów do Powiatowego Urzędu Pracy,

- nadzór nad prowadzeniem akt osobowych pracowników,

- prowadzenie ksiąg inwentarzowych,

- obsługa programu Vulcan Optivum „Kadry i Płace”, naliczanie wynagrodzeń pracownikom Ośrodka, sporządzanie list płac,

- obliczanie zasiłków opiekuńczych, chorobowych, macierzyńskich i innych, przygotowanie danych do przekazania do ZUS,

- sporządzanie obciążeń za wynajem mieszkania służbowego,

- wydawanie zaświadczeń pracownikom o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,

- przekazywanie do księgowości zestawień dotyczących wynagrodzeń wg klasyfikacji budżetowej,

-analiza absencji pracowników administracyjno – obsługowych, przedstawianie Dyrektorowi wniosków z tej analizy,

- przygotowywanie danych do SIO, sporządzanie sprawozdań kadrowo – płacowych i do GUS,

- zatwierdzanie dokumentów księgowych zgodnie z udzielonym upoważnieniem,

- elektroniczne podpisywanie poleceń przelewu (wynagrodzeń i innych zobowiązań).

 10.    Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV)

- list motywacyjny

- dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach)

- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane
 z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 11.    Termin składania ofert:

Dokumenty należy składać w ciągu 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia tj. do dnia 29.09.2017 r. w sekretariacie Ośrodka do godziny 15:00 lubpocztą na wymieniony wyżej adres Ośrodka z dopiskiem na kopercie „Nabór na wolne stanowisko: kierownik administracyjno-gospodarczy”.

 12.    Etapy naboru:

1)       Etap I: ocena formalna

-złożone dokumenty analizowane są przez komisję rekrutacyjną pod względem formalnym,

- nie dopuszcza się do dalszego postępowania rekrutacyjnego osób, które złożyły dokumenty po terminie oraz osób, które nie spełniają wymagań formalnych,

- w dn. 29.09.2017 r. na stronie BIP zostanie opublikowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.

2)      Etap II: rozmowa kwalifikacyjna w dn. 02.10.2017 r. o godz. 10:00, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Hucie, Huta 3, 27-300 Lipsko

- termin rozmowy wyznaczy komisja kwalifikacyjna po upowszechnieniu w BIP listy kandydatów spełniających wymagania formalne

- kandydaci dopuszczeni do II etapu postępowania rekrutacyjnego zawiadamiani są o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej drogą telefoniczną i elektroniczną (e-mail).

 13.    Informacja o wynikach naboru:

- informacje o wynikach naboru upowszechnia się w BIP w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata lub zakończenia procedury naboru.

  

Dodatkowe informacje na temat naboru pod numerem telefonu: 48 377 10 26

Załączniki

Brak załączników

Metryczka

Wytworzono:2017-09-15 11:57przez: Dyrektor SOSW w Hucie Tadeusz Kosiński
Opublikowano:2017-09-15 00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie
Odwiedziny:2184

  • Brak wpisów.