Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie

27-300, Lipsko, Huta 3

tel./fax: 48 377 10 26

E-mail: sosw_huta@poczta.onet.pl

Przejdź do strony głównej

Piątek, 17 maja 2024

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup programu do tworzenia tablic komunikacyjnych, w ilości 2 szt. i zestawu komputerowego – Laptop w ilości 2 sztuk na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie

Huta, dnia 28.09.2020 roku

Znak sprawy: 2/SOSW/2020

 ZAPYTANIE OFERTOWE

na zakup programu do tworzenia tablic komunikacyjnych, w ilości 2 szt. i zestawu komputerowego – Laptop w ilości 2 sztuk na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie

 

Wartość zamówienia jest niższa niż kwota określona w art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)

I.  Zamawiający

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie,

Huta 3, 27-300 Lipsko

NIP: 811 10 56 769, REGON: 001100086

tel.: 48 377 10 26, Fax: 48 377 10 26

e-mail: sosw_huta@poczta.onet.pl

www.soswhuta.szkolnastrona.pl

zwany dalej ,,Zamawiającym’’.

 

II.  Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
    1. 2 szt. laptopów o spełniających wymogi określone w pkt. 2;
    2. 1 szt. programu do tworzenia tablic komunikacyjnych: Boardmaker&Speaking Dynamically Pro - program do tworzenia tablic komunikacyjnych, wspierający komunikację aternatywną wraz z aplikacją Speaking Dynamically Pro;
    3. 1 szt. programu do tworzenia tablic komunikacyjnych: Boardmaker-  program do tworzenia tablic komunikacyjnych, wspierających komunikację alternatywną.

      Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami II" w obszarze B.
  2. Wymagania określone dla każdego z 2 szt. laptopów:

L.p.

Kryterium

Szczegółowy opis

Minimalna

Optymalna

Procesor

 Intel Core i2 lub AMD Ryzen 3

Intel Core i7 lub AMD Ryzen 5

2

Pamięć

8GB

 16GB

3

Dysk

min. 240GB SSD

min. 480GB SSD

Matryca

15,6”

15,6”

System operacyjny

Windows 10 Home

Windows 10 Home lub Pro

6

Oprogramowanie biurowe

MS Office Standard 2019 dla Szkół, Przedszkoli, Uczelni i Edukacji PL 32/64 Bit licencja dożywotnia, program antywirusowy

MS Office Standard 2019 dla Szkół, Przedszkoli, Uczelni i Edukacji PL 32/64 Bit licencja dożywotnia, program antywirusowy

7

Akcesoria

Mysz bezprzewodowa markowa, torba na laptopa

Mysz bezprzewodowa markowa, torba na laptopa

8

Warunki gwarancji

2 lata

5 lat

 

3.Zamawiający wymaga, iż dostarczany sprzęt, jest fabrycznie nowy i nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich, a także pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji.

4. Zamawiający wymaga, iż wszystkie urządzenia, w odniesieniu, do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, posiadają tenże certyfikat.

5. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.

6. Koszty transportu, opakowania i montażu przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.

7. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie, Huta 3, 27-300 Lipsko.

 

III. Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 

IV. Termin wykonania

Od dnia podpisania umowy do dnia 20.10.2020 roku.

 

V.  Wymagane dokumenty

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków postępowania:

  1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego);
  2. W celu potwierdzenia, że oferowane towary spełniają wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu ofertowym Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty formularz asortymentowo-cenowy (wg. załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego).
  3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu – jeśli dotyczy.

 

VI.  Sposób przygotowania oferty

  1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
  2. Cena oferty na realizację zamówienia musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
  3. We wszystkich obliczeniach ceny należy stosować zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami przybliżeń dziesiętnych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
  5. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim. Wszystkie strony oferty winny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający dekompletacji zawartości oferty.
  6. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę, tj. muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie musi być dołączone do oferty (np. pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przez co rozumie się podpisanie dokumentu przez Wykonawcę oraz opatrzenie dokumentu klauzulą: „za zgodność z oryginałem”, z zastrzeżeniem notarialnego poświadczenia pełnomocnictw.
  7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty, tj. w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez Wykonawcę lub przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
  9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty obciążają składających je Wykonawców.

 

VII. Sposób kontaktu z Zamawiającym

Informacji o zamówieniu udziela: Agnieszka Boroń, tel. 48 3771026

Ewentualne pytania do dokumentacji należy zadawać w formie elektronicznej na adres: sosw_huta@poczta.onet.pl

 

VIII. Kryteria wyboru oferty

Oferty, które spełniły warunki udziału w postępowaniu podlegają ocenie punktowej ofert.

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach kryterium ceny.

 

Sposób oceny:

  • najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = maksymalnie 100 punktów.

Cena (określona w PLN)

Waga 100 %

 

Wykonawca w podanej cenie musi zawrzeć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wymogów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferent zobowiązany jest do podania ceny za każdy z przedmiotów zamówienia, a także cenę łączną. Oceniana będzie cena łączna brutto za wszystkie przedmioty zamówienia.

Oferent podający najniższą cenę uzyska największą liczbę punktów w niniejszym kryterium.

 

Porównanie nastąpi poprzez obliczenie stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 100.

Kc = (C min / C bof) x 100

 

Kc – liczba punktów otrzymanych w ramach kryterium: cena

C min - Cena brutto najniższej oferty, tj. cena najniższej oferty zawierająca podatek od towarów i usług (VAT), określona w PLN,

C bof - Cena brutto badanej oferty, tj. cena badanej oferty zawierająca podatek od towarów i usług (VAT), określona w PLN,

 

IX.  Wybór oferty

  1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryterium.
  2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną powiadomieni o wynikach postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Informację o: wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone komisja przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w postępowaniu pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy.

 

X. Miejsce i termin złożenia oferty

  1. Oferty należy składać w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie, Huta 3, 27-300 Lipsko (SEKRETARIAT) do dnia 05.10.2020 r. do godziny 9:30.
  2. Wykonawca winien umieścić ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, oświadczeniami i dokumentami w zamkniętej kopercie zaadresowanej na powyżej wskazany adres Zamawiającego.
  3. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć firmową oraz następujące oznaczenia: „OFERTA w postępowaniu na dostawę sprzętu komputerowego i programów AAC, Boardmaker na potrzeby SOSW w Hucie”
    NIE OTWIERAĆ przed 05.10.2020 r. do godziny 10:00.
  4. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu na adres wskazany w pkt.1.
  5. Oferta złożona po terminie określonym w pkt. 1 zostanie zwrócona Wykonawcy.
  6. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę za pomocą pisemnego zawiadomienia przekazanego przed upływem terminu do składania ofert.
  7. Koperta (opakowanie) powinna być oznaczona określeniem: "zmiana" lub "wycofanie".
  8. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie, Huta 3, 27-300 Lipsko dnia 05.10.2020 r. o godz. 10:00.

 

XI. Unieważnienie postępowania

Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w każdej z części w przypadku, gdy:

  1. Nie wpłynęła żadna oferta.
  2. Wszystkie złożone oferty będą podlegać odrzuceniu ze względu na niezgodność z treścią niniejszego ogłoszenia lub wady prawne.
  3. Oferta najkorzystniejsza przewyższa możliwości finansowania Zamawiającego.
  4. Postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

XII. Określenie warunków istotnych zmian umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:

  1. zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy;
  2. w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, w tym wynikających z wystąpienia siły wyższej;
  3. gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w tym dla prawidłowej realizacji projektu;
  4. ograniczenia przez Zamawiającego zakresu dostaw, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy;
  5. czasu oraz miejsca realizacji przedmiotu umowy, a także zmiany użytkownika w trakcie trwania umowy, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, każdorazowo z zachowaniem optymalizacji dopasowania ich do specyfiki, potrzeb i możliwości użytkowników;
  6. zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu dostaw z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;
  7. zmiany umowy polegającej na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.)

 

XIII. Uwagi końcowe

  1. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega sobie, że może żądać przed zawarciem umowy, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  2. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

 

XIV. Obowiązek informacyjny RODO

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie, Huta 3, 27-300 Lipsko, tel. 48 3771026;

2)   z inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego można się skontaktować poprzez adres e-mail: sosw_huta@poczta.onet.pl;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zapytania ofertowego na.: „zakup programu do tworzenia tablic komunikacyjnych, w ilości 2 szt. i zestawu komputerowego – Laptop w ilości 2 sztuk”;

4)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;

5)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a w przypadku Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie, dane osobowe przechowywane będą przez czas uzasadniony dla dochodzenia przez Zamawiającego ewentualnych roszczeń, nie krócej niż przez okres przedawnienia roszczeń,

6)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane

w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)   posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)   nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

*Wyjaśnienie: W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy

w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wszelkie informacje przestawione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty.

 

XV.  Załączniki

  • Załącznik nr 1 Formularz oferty
  • Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy
  • Załącznik nr 3 Wzór umowy

Metryczka

Wytworzono:2020-09-28 19:49przez: Agnieszka Boroń
Opublikowano:2020-09-28 00:00przez: Administrator
Podmiot udostępniający: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie
Odwiedziny:1579

  • Brak wpisów.